alweerweg1.reismee.nl

Nog een dikke maand voor vertrek

De eerste boarding pass voor de Eurodam is al geprint. Volgende week zal dat ook met de tweede wel kunnen. Voorlopig genieten we hier van alle ijspret om het huis. Dit is de eerste keer in zes winters dat we het meemaken hier in IJlst (op één waaghals vorig jaar na). Het is erg druk met mensen die een rondje schaatsen van Sneek naar hier. Prachtig weer ook.

Cora

Hoi, mooie plaatjes, dat maak je ook nog mee en dan lekker op de boot en naar warmer weer.
Cora Peter en Wendy

jacques en helene

hallo jan en alie - jullie gaan er binnenkort weer vandoor en wij geven jullie groot gelijk - globetrotters houden het thuis toch niet uit en zeker niet bij dit weer.
wij zullen jullie weer volgen en vele plaatsen zullen bij ons weer happy memories oproepen dus houdt ons op de hoogte.
voor nu vooral veel voorpret en voor 2011alvast happy new year een veel (vaar) reisgenot.

Jan en Tineke

Geweldig hoor geniet er maar van!!

Marie Therese

Heerlijk om iets in het vooruitzicht te hebben en dan te genieten. (straks van een zonnetje!!)