alweerweg1.reismee.nl

Morgen op reis!

We hebben het al eerder aangekondigd, maar morgen beginnen we echt aan het nieuwe avontuur.

We hebben het ESTA-formulier ingevuld, een hoopje dollars, camerabatterijen en telefoon opgeladen en alle 'niet-vergeten-dingen' alvast klaargelegd. De wasmachine draait en als die klaar is, kunnen we eind van de middag inpakken.

Gisteravond hebben we nog ons Schipholhotel omgeboekt. We hadden, gezien de eerdere winterervaringen gereserveerd in Hilton Schiphol,. Van daar af kun je lopend grotendeels binnendoor naar de vertrekhal. Nu het weer donderdag hoogstens nat is en er geen sneeuw of ander ongeregelds in de voorspellingen zit, hebben we dat geannuleerd. Om toch rustig aan de dag te beginnen, gaan we morgenmiddag wel alvast die kant op. We gaan eerst naar Eppie en Henk om ons 'doosje' (voor degenen die onze auto nog niet kennen, een C3 Picasso) weg te brengen. We logeren nu in Van der Valk Schiphol A4. Scheelt mooi dik 100 eurootjes en daar kunnen we andere leuke dingen mee doen (zat al in Jan's reisbegroting).

Donderdag vliegen we naar Atlanta, waar het volgens de berichten momenteel 6-8 graden is. Vrijdag gaan we door naar Fort Lauderdale. Het regent er en is 25 graden, of bewolkt en 25 graden en zaterdag stappen we op de Eurodam. We hebben lekker een balkonhut, dus laat het mooie weer maar komen.

Onder de tab Kaart kun je onze route zien en in Profiel staat ook nog wat

We houden jullie op de hoogte en vinden reacties altijd leuk.

Alie en Jan

Hetty

Evert is vroeger meerdere malen met de Willem Ruys in Fort Lauderdale geweest dus enigszins bekend is deze plek wel voor hem (er zal inmiddels wel veel veranderd zijn).

Wij wensen jullie BON VOYAGE, geniet van alles en kom gezond weer terug!

Hartelijke groet van Evert & Hetty

Cora Peter en Wendy

Hoi, goeie vlucht, en trek je van de regen in FLL maar niets aan is allang weg als jullie komen.
Veel plezier!

john en alie kroese

Heel veel plezier, geniet met volle teugen, wij blijven wel in het winterse weer!

Groet van John en Alie

Toos

Ziet er goed uit. Nog even afkicken in Atlanta van het Nederlandse weer en op naar de zon. Geniet ervan.

Groet, Toos

Neeltje en Rinze Jilles

Heel veel plezier en geniet er van. We zien jullie wel weer eens tot ziens.

Groetjes Neeltje

Jos & Angèle

Veel plezier en tot ziens

Tonny & Cees

Goeie reis en veel plezier!
Maarre ... heeft broerlief de link verstuurd? Kreeg 'm maar liefst 6 keer, je zou zeggen dat het wijst op het familiekwaaltje van "bibbervingers"! ;-)

noordhoek jack en helene

Wij volgen jullie op afstand - geniet van de reis en belevenissen- als jullie in dit tempo door reizen is er straks geen nieuw plekje meer te vinden.It's a big world maar deze wordt zo steeds kleiner om bij thuiskomst weer een nieuwe bestemming te vinden.
safe journey - happy landings en tot ziens in IJlst of Oudenbosch.
p.s.ook de groeten en goede reis wensen van Jan en Tine Apeldoorn.

Ton en Lies

Ziet er weer schitterend uit, hele fijne reis en wij volgen jullie op de voet.
groetjes en tot ziens

JEANNETTE

Ik ben stik jaloers op jullie. Geniet er maar goed van.
groetjes en tot ziens.

Joke

Heei zie net dat jullie vertrekken voor jullie reis. had dat net niet in de gaten hoor Alie.
Maar ik wens jullie een hele fijne tijd , geniet ervan, en we kijken uit naar jullie verslag !Tot kiekes !

Marjoleine Beers

Ja ja voor een grote reis heb je aanzienlijk mee voor te bereiden, dan een paar dagen met de VW camper.
Fort Lauderdale: heel lang geleden geweest op een rondreis.
Geniet ze en ik verheug me alvast op de foto's.

gerrit

veel plezier. We volgen jullie

Rina en Nico

Vanuit Monnickendam veel plezier en goede reis toegewenst