alweerweg1.reismee.nl

Een paar antwoorden - A few answers

Ha allemaal, Hi everybody

na het ontbijt in een zonnig Tampa, met een temperatuur van ongeveer 40 F (temperature about 40 F in sunny Tampa at the moment), even een paar antwoordjes (a few answers, partly in English for Bob and Joyce; one of you should try to learn how to read Dutch, however funny that may sound):

Bob, we are in the same time zone at the moment and we do like Bacardi. I just had to stop Jan from drinking the lot in one gulp before I had a chance to take the picture. Bur after that ... Have fun in Philadelphia.

Cora en Peter, het was echt heel smerig gisteren in Fort Lauderdale en Miami en heel koud. Hier is het zonnig, maar ook maar net boven het vriespunt. Aangezien we weer naar zuidelijker streken gaan, maken we ons geen zorgen.

Ab, we zijn er gisteren zonder klysma en met alle vullingen nog in tact, afgekomen!

Jacques en Helene, dank voor de reacties, maar dat van die Poolse dames kunnen we even niet volgen????!!!!

Buurtjes in IJlst, fijn om te horen dat de pannen nog op het dak liggen en dat we de stoelen op het balkon ook dit keer weer niet voor niks hebben vastgezet.

Marjoleine en Jan, pelikanen gezien, veel. We duimen voor mooi weer op de Veluwe!

'Meisjes van Nijenhuis', zie ons mailtje. Geen problemen, alleen maar leuk tot nu toe.

Oh, en ik heb er nog een paar foto's bijgezet van ons uitzicht hier. Blijf reageren, vinden we leuk!

jack en helene

Dank voor je reactie - kan me voorstellen dat je met die Poolse dames geen raad wist maar direct aansluitend op jouw laatste verslag regel stond die uitnodiging tot contact
Aan jullie berichten wordt door Google ongevraagd ads toegevoegd en deze stond - net als bij dit bericht- weer de zelfde ad aansluitend op jouw slot zin "alvast hartelijk bedankt" Zo blijven ze je achter volgen.
Ik neem aan dat dit bij alle lezers hetzelfde is.
Het was slechts als grapje bedoeld,maar als je de achtergrond niet kent worden het raadseltjes.
groetjes uit oudenbosch

Marjoleine Beers

Gezellig die reacties. Het wordt geen Veluwe, want aldaar is het toiletgebouw gesloten. Nu zijn er campers die alles zelf hebben, edoch ons VW busje niet. Dus verder gespeurd: gaan nu naar Aarle Rixtel en volgens de website grote kans om ijsvogels te zien. Ik weet het even een ander model dan een pelikaan.
Vorige week wel "mijn vriendjes de pelikanen" bezocht in Aqua Zoo. Heb je van de winter zelfs zien rennen op het ijs - heel komisch.
Ik wens jullie een zonnige en warme tocht verder en zie uit naar de foto's en verhalen. Groeten ook van Jan.

Marjoleine Beers

correctie: het moet zijn" heb ZE zelfs zien rennen....
anders denk je dat ik een verborgen camera heb hangen in IJlst